۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۱

احمدی:

چرخ تولید کارخانه سیمان بیارجمند با یک حرکت کوچک به راه خواهد افتاد

چرخ تولید کارخانه سیمان بیارجمند با یک حرکت کوچک به راه خواهد افتاد

بیارجمند – خبرگزاری مهر: عضوهیئت مدیره کارخانه سیمان بیارجمند ضمن اشاره به پیشرفت فیزیکی این کارخانه گفت: کلید چرخه تولید کارخانه با یک حرکت کوچک زده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر احمدی شامگاه چهارشنبه در دیدار با امام جمعه بیارجمند ضمن اشاره به اینکه به عنوان دبیر هماهنگی سفرهای استانی ریاست جمهوری منصوب شده است دیگر نمی تواند در سمت فعلی خود به عنوان عضو هیئت مدیره کارخانه سیمان بیارجمند باقی بماند خاطر نشان کرد: تشکیل مجمع عمومی شرکت که بنا بود بعد از انتشار اولین آگهی طبق ترازنامه با حضور اکثریت اعضا سهامدار انجام شود، متأسفانه بدلیل عدم حضور اکثریت برگزار نمی شود.

وی با ابراز امیدواری از اینکه به زودی اطلاع رسانی تشکیل مجمع عمومی مرحله دوم صادر می شود تصریح کرد: در این موعد تعداد شرکت کنندگان هر چند نفر که باشند رسمی و قانونی است و می توان اعضای جدید هیئت مدیره را انتخاب کرد.

عضو هیئت مدیره کارخانه سیمان بیارجمند با تاکید بر اینکه تا کنون فعالیت های خوب و مثبتی در جهت راه اندازی و آغاز به کار این شرکت انجام شده است عنوان کرد: یک حرکت کوچک دیگر برای اتمام این روند نیاز است که امیدواریم با حضور هیئت مدیره جدید این اتفاق بیفتد و به لطف خدا قبل از پایان سال جاری شاهد نصب و راه اندازی دستگاه های این شرکت باشیم و کلید چرخه تولید را بچرخانیم.

مسئولان جهت رفع مشکل بیکاری و معیشتی در بیارجمند تلاش کنند

امام جمعه بیارجمند نیز در این دیدار از هیئت مدیره جدید شرکت سیمان این شهر خواست در جهت رفع مشکلات مردم و منطقه و حل معضل بیکاری و معیشت جوانان تلاش کنند.

حجت الاسلام محمد احمدی از تلاش های علی اصغر احمدی و دیگر همکاران وی در شرکت سیمان بیارجمند تقدیر و تشکر کرد، و افزود: انجام کار در مناطق محروم برای رفع مشکلات مردم اجر اخروی دارد.

وی در خاتمه گفت: امیدواریم چرخ های صنعت به زودی در این منطقه به حرکت در آمده و شاهد راه اندازی کارخانه سیمان و از بین رفتن دغدغه های مردم و سهامدارن این شرکت باشیم.

کد خبر 2184528

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha